Reklamační podmínky

Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu) www.svetpuncoch.cz

  1. Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno v e-shopu www.svetpuncoch.cz a vlastnické právo přešlo na kupujícího.

  2. Pokud kupující je spotřebitel (viz obchodní podmínky) na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Pokud kupujícím není spotřebitel, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího pokud si zboží přebírá kupující osobně v den jeho převzetí.

  3. Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.
  4. Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
    • K vadě došlo mechanickým poškozením výrobku nebo nesprávným zacházením s výrobkem způsobeným kupujícím
    • zanedbáním péče a údržby o zboží,
    • poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
    • používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.
  5. Odpovědnost za vady se nevztahuje také na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nedá se reklamovat.
  6. Reklamované zboží je třeba zaslat nebo osobně doručit na naši kontaktní adresu avšak ne na dobírku. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a doporučujeme přiložit (nebo zaslat e-mailem) vyplněný Reklamační formulář.
  7. Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace, informovat kupujícího a vyřídit reklamaci neprodleně. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové. Při odstranitelné chybě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Při výskytu neodstranitelné chyby, která brání řádnému užívání věci na daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).
  8. Reklamace se považuje za vyřízenou, pokud skončí reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží kupujícímu, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí kupujícím.
  9. Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, zboží se může při přepravě poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti doručovatele. Vaším podpisem doručovateli prohlašujete že obal je nepoškozený.
  10. Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.

 

Vo Viničnom, 8.12. 2016

Ing. Michal Kovačič

jednatel

Zmeniť nastavenia COOKIES