Vrácení nebo reklamace zboží - jak na to?

Vrácení zboží

Částečné nebo úplné vrácení objednávky? Máte na to nárok.

Do 14 dnů od převzetí zboží máte právo zboží vrátit bez udání důvodu.

Napište nám do e-mailu nebo vyplňte formulář Odstoupeni_od_kupni_smlouvy.docx, který nám zašlete e-mailem na adresu: objednavky@svetpuncoch.cz, případně vytlačíte a přiložíte k zásilce.

Nemáte tiskárnu, nebo nechcete vyplňovať formulář? Nevadí, postačuje když do textu mailu uvedete následující informace:

  • číslo objednávky (nebo jméno, příjmení, adresa), které se vrácení týká
  • zboží, které chcete vrátit, pokud se jedná o částečné vrácení
  • číslo účtu na který vám vrátíme peníze
  • budeme rádi, pokud nám poskytnete zpětnou vazbu, proč jste se tak rozhodli
  • dále je třeba zboží k nám doručit - jak na to se dočtete níže

Pokud jste si místo vráceného zboží vybrali jiné, je nutné vytvořit novou objednávku se všemi náležitostmi.

Reklamace zboží

Je třeba zboží reklamovat? To nás mrzí, vyřešíme.

1. Vyplňte Reklamacni_formular.docx a zašlete nám ho (pokud máte možnost, tak spolu s fotografií vadného zboží)

e- mailem na: objednavky@svetpuncoch.cz nebo jednoduše napište e-mail s následujícími informacemi:

  • číslo objednávky (nebo jméno, příjmení, adresa), které se výměna týká
  • zboží, které chcete reklamovat
  • popis vady, problému
  • fotografii

2. Na základě popisu a fotografie můžeme navrhnout jako reklamaci řešit a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Jelikož se jedná často o položky nižší hodnoty, snažíme se vybrat a navrhnout nejefektivnější postup, aby náklady na dopravu, výměnu,

případně opravu nebyly ve výsledku vyšší než samotný produkt.

Postup jak nám zboží doručit / vrátit

můžete využít reklamačního asistenta Zásilkovna.cz. Jako na to:

1. Zboží můžete vrátit zdarma prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny následovně:

  • Zboží zabalte do neprůhledného obalu / obálky včetně potřebných dokladů (Odstoupení od smlouvy nebo Reklamační formulář)
  • Poznamenejte si ID našeho e-shopu, které je: 90541359
  • Zabalený zboží přineste do výdejního místa Zásilkovny. Může to být pobočka, kde jste si zboží vyzvedli nebo kterákoliv jiná. Seznam najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky Zvolená pobočka by měla poskytovat službu "Reklamační asistent" (uvidíte v popisu pobočky)
  • Obsluze výdejního místa pouze nadiktujete ID našeho e-shopu a odevzdáte zásilku
  • Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa a vydá Vám potvrzení o převzetí
  • Za vybavení na výdejním místě neplatíte
Zmeniť nastavenia COOKIES